woensdag 6 juni 2007

Bart De Wever (N-VA) in het nauw bij Goedele Wachters

Figuurlijk dan, want dit konden we lezen op de blog van De Wever ivm zijn optreden in "De Laatste Ronde":

Bij aanvang moest ik plaatsnemen met Goedele Wachters in een piepklein hokje voor een "intiem" interview. Normaal spreek ik nooit (in het openbaar) over dit soort zaken -en ik hoop dat mevr. Wachters het mij niet kwalijk zal nemen mocht ze dit lezen- maar Goedele Wachters is het soort dame die het voor mij aannemelijk maakt dat de Grieken destijds een oorlog ontketenden tegen Troje met een vrouw als inzet. Ze heeft een natuurlijke uitstraling waar je voor achteruit gaat, wat natuurlijk niet echt lukt in een veredeld pashokje. Tot overmaat van ramp moesten we nog een hele tijd wachten voor dat interview in het programma plaatsvond. Wachten dus, oog in oog, vlak bij elkaar. En zij die bij herhaling fluisterde: kom dichter, kom maar wat dichter. Ik weet het, het is flauw van mij, maar ik kreeg opnieuw het gevoel alsof ik voor de allereerste keer op TV moest komen: zenuwen, snellere hartslag, transpiratie. Wat er in die bundel over arbeidsmarktbeleid stond, had ze mij echt niet meer moeten vragen.
Het blijft toch een doodeerlijke jongen he, die Bart.

Geen opmerkingen: