dinsdag 12 juni 2007

Klimaathuisvrouw Guidone verguisd door SP.A

Het lijkt er zo naar uit te zien en het is ook wat Guidone beseft. De Standaard publiceerde deze morgen een stuk waarin Guidone zegt:

"Ik heb geen spijt dat ik aan de verkiezingen heb deelgenomen, maar het zal van de SP.A afhangen wat ik nog doe in de politiek. Ik blijf de SP.A steunen, maar of ze mij nog nodig hebben weet ik niet zo meteen."
Wij weten het wel, verschillende SP.A mandatarissen hebben duidelijk laten weten dat haar opname in de partij een vergissing was, eentje die ze snel zullen rechtzetten. Exit Margaretha Guidone dus.

1 opmerking:

Rogier zei

Ocharme! Gelukkig kan haar kennis van de ayurvedische geneeskunde het leed verlichten. Gezien haar sublieme deskundigheid een verlies voor de SP.a. De Sp.a onslaat nu mensen en groen heeft weer middelen om aan te werven, allé vooruit.. Margaretha, ga het daar nog eens uitleggen.
Rogier