vrijdag 25 mei 2007

N-VA niet opgezet met Terzake optreden van ex-scouts voorman

De ex-verbondscommissaris van de Vlaamse scouts en gidsen, Rudy Verhoeven, heeft het verkorven bij de N-VA na zijn optreden in Terzake gisterenavond. Verhoeven weigerde herhaaldelijk, tot ergernis van oa presentatrice Kathleen Cools, te antwoorden op de vraag of CD&V de gezondheidszorg wou splitsen.

N-VA-ondervoorzitter Louis Ide kan er niet om lachen zo te zien aan zijn blogpost gisterenavond:

"Ik geef het toe: ik liep de muren op toen ik het gezondheidsdebat op Ter Zake zag. En kreeg haast een hartinfarct toen ik de scoutsleider bezig hoorde. (...) En dan mocht de scoutsleider ook eens iets zeggen. Welnu, ik mag hopen dat dit een uitschuiver is van een onnozele beginneling. Hij zou beter eerst het partijprogramma van CD&V lezen én het kartelakkoord. Het is goed om weten dat N-VA gaat voor die Vlaamse gezondheidszorg. Daar zal CD&V toch rekening moeten mee houden!"
Verhoeven staat op de dertiende plaats op de CD&V-lijst voor de Senaat. Allé, nog effe die partijprogramma's lezen en het lukt wel, Rudy !

Geen opmerkingen: