maandag 14 mei 2007

Virale campagne PS drijft spot met MR

Gelezen op Digimedia : de PS lanceert een virale campagne in de aanloop naar de federale verkiezingen. De campagne werd gemaakt door Barnes & Richardson en omvat een ‘fake’ (blauwe) website van een ‘nieuwe politieke partij’, de ‘Mouvement du Retour’. Daarin wordt op hilarische wijze de draak gestoken met de politieke praktijk van het ‘veel beloven’. Het is duidelijk de PS hiermee mikt op de MR.

Hoeveel dit filmpje gekost heeft aan de belastingsbetaler? Daar zwijgt de PS liever over. Verder valt het eveneens op dat wanneer er inhoudelijk moet gediscussieerd worden, de socialisten opvallend graag teruggrijpen naar het demoniseren van tegenstanders, zie ook deze video van Royal.

2 opmerkingen:

Huug zei

Whoeha! 't Is toch verdomd knap gedaan, goed gelachen!

De Jager zei

dat is het minste wat je kunt zeggen, viral is schitterend gedaan al lijken de achterliggende bedoelingen ons iets minder eerlijk.

Of moet er iemand ees een site oprichten over al de wantoestanden waarbij PS-ministers betrokken zijn?