donderdag 31 mei 2007

Marijke Dillen dreigt met 'stappen' tegen De Jager

Ons stuk over Marijke Dillen is in het verkeerde keelgat geschoten van het model Marijke Dillen. In een mail aan de redactie van De Jager vraagt ze het volgende:

"uiteraard ben je vrij om te posten wat je wil, maar ik kan er geen vrede mee nemen dat mijn naam hier door het slijk gehaald wordt. Je beledigt niet enkel mij, maar ook andere modellen.
Deze modellen zijn uiteraard ook al op de hoogte gebracht.
Zou ik je mogen vragen om deze blog te verwijderen?
Indien niet, zal ik onderzoeken welke stappen ik kan ondernemen om de blog toch te laten verdwijnen..."
Tot vandaag de dag staat het ons echt wel vrij te denken wat we van je denken Marijke, vooral omdat je je uitgeeft voor een model. Een model moet met dergelijke kritiek kunnen leven andes zoek je best een andere bijverdienste, net als die andere meisjes.

Geen opmerkingen: